fbpx

W sprzedaży e-commerce Best Buy lepszy nawet od Amazona

Tak zaskakujące dane przynoszą wewnętrzne raporty Best Buy’a do których dotarł Internet Retailer.

Chociaż Amazon rośnie w niesamowitym tempie i jak niedawno wspominaliśmy, według badań jednej z firm praktycznie stanowi połowę amerykańskiego e-commerce, to okazuje się, że najdynamiczniejszą firmą roku 2016 na rynku amerykańskiego handlu internetowego był Best Buy. Różnice w wynikach biorą się, po pierwsze, z faktu, że w jednym wypadku mówimy o badaniu, w drugim zaś o faktycznych wynikach finansowych, a po drugie, mówimy o liczbach względnych, Best Buy swój wzrost dynamiki szacuje względem całkowitych wyników rok do roku.

Oficjalne wyniki wzrostu w roku 2016 największych amerykańskich sklepów internetowych przedstawiają się następująco:

1. Best Buy – 20.8 procenta

2. Amazon.com – 19.4 procenta(bez usług)

3. Home Depot – 19 procent

4. Wal-Mart – 15.5 procenta

 

Ponadto ujawniono następujące ciekawostki:

  • gdy rozbijemy wzrost Best Buy na kwartały, okazuje się, że blisko połowę sprzedaży zrobił czwarty kwartał (48 procent)
  • sprzedaż Best Buy w całym 2016 wyniosła 4.85 miliarda dolarów
  • średni wzrost amerykańskiego e-commerce wyniósł 15.6 procenta

 

1 komentarz

  1. Marcin Kamiński 03-03-2017

Zostaw odpowiedź