fbpx

Spyllo – monitoring dla konsumentów

Koncepcja spyllo.pl pojawiła się kiedy jeden z naszych informatyków stworzył dla siebie prosty skrypt, dzięki któremu był informowany o najlepszych ofertach wakacyjnych. Pomyśleliśmy, że z podobnego narzędzia chciałby skorzystać każdy z nas i dlaczego nie mielibyśmy zrobić serwisu dedykowanego do monitoringu cen dla konsumentów na szerszą skalę (…) Udało nam się stworzyć łatwe w obsłudze i przede wszystkim skuteczne narzędzie stwierdził w wypowiedzi dla portalspozywczy Artur Sadowski, prezes spyllo.pl. Spyllo.pl to narzędzie dedykowane konsumentom – w jednym miejscu będą mogli monitorować ceny interesujących ich produktów bez względu na to w jakim sklepie dane artykuły się znajdują. Firma spyllo.pl to platforma

Koncepcja spyllo.pl pojawiła się kiedy jeden z naszych informatyków stworzył dla siebie prosty skrypt, dzięki któremu był informowany o najlepszych ofertach wakacyjnych. Pomyśleliśmy, że z podobnego narzędzia chciałby skorzystać każdy z nas i dlaczego nie mielibyśmy zrobić serwisu dedykowanego do monitoringu cen dla konsumentów na szerszą skalę (…) Udało nam się stworzyć łatwe w obsłudze i przede wszystkim skuteczne narzędzie

stwierdził w wypowiedzi dla portalspozywczy Artur Sadowski, prezes spyllo.pl.

Spyllo.pl to narzędzie dedykowane konsumentom – w jednym miejscu będą mogli monitorować ceny interesujących ich produktów bez względu na to w jakim sklepie dane artykuły się znajdują.

Firma spyllo.pl to platforma do monitoringu cen produktów w internecie. Za pomocą spyllo.pl można znaleźć najbardziej atrakcyjne oferty sprzedażowe i dokonać najlepszych zakupów w Internecie. Właścicielem spyllo.pl. jest firma ARTNET, która działa na rynku marketingu już od 10 lat.

Według raportu Centre for Retail Research (2012) wartość polskiego e-handlu jeszcze w 2008 roku wynosiła 1,86 mld, a w 2012 wzrosła do poziomu 5,59 mld, z czego aż 13 proc.

Zostaw odpowiedź