fbpx

Strategia obecności marki w social media na przykładzie sklepu Aryton

Aryton konsekwentnie realizuje strategię obecności w social media. „Twoja stylizacja” to ciekawy konkurs dla wszystkich pasjonatów mody, który właśnie ruszył na facebookowym profilu firmy.

Konkurs „Twoja stylizacja” firma Aryton organizuje przy współpracy agencji social media
PoProstu.Net należącej do z Grupy AMP Media, która odpowiada za obsługę i aktywną
komunikację marki poprzez kanały social media.


Zaprojektowana przez PoProstu.Net aplikacja konkursowa pozwala na stworzenie
własnej kompozycji z ubrań Arytonu, a następnie zamieszczenie jej w konkursowej
galerii, którą można przeglądać przez cały okres trwania konkursu.

 

Aplikacja Konkursowa powstała w oparciu o Open Grapha i dostępna jest w zakładce na
stronie https://www.facebook.com/ArytonPolska.

Co tydzień ukaże się tło stylizacji sugerujące temat, w obszarze którego będą poruszać
się Fani tworzący swoje prace. Uczestnicy konkursu, a jednocześnie Użytkownicy
aplikacji mogą uruchomić swą wyobraźnię i za pomocą części garderoby dać upust swej
modowej fascynacji. Do utworzenia kompozycji Fani mają do wykorzystania wszystkie
części garderoby z dostępnego asortymentu Arytonu, w tym produkty z następujących
kategorii: bluzki, torby, kurtki, spódnice, akcesoria, żakiety, płaszcze, suknie oraz
spodnie. Aplikacja została wyposażona w intuicyjne narzędzia powiększania, obracania
oraz nakładania na siebie produktów.

Raz w tygodniu spośród wszystkich nadesłanych prac Komisja Konkursu wybierze
najlepszą kompozycję. Dodatkowo drugą, równoważną nagrodę, otrzyma osoba, której
stylizacja zbierze najwięcej głosów internautów. Głosować będą mogli tylko Fani Arytonu
na Facebooku. Spośród  najlepszych prac Komisja Konkursowa wybierze autora Nagrody
Miesiąca. Konkurs potrwa 2 miesiące.

1 komentarz

  1. Sandra 15-10-2012

Zostaw odpowiedź