Studia podyplomowe z Mensis.pl: Manager E-commerce we Wrocławiu!

Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu właśnie kończy nabór na kolejny rok studiów podyplomowych „Manager E-commerce”. Wciąż na roku jest kilka wolnych miejsc.

E-commerce rośnie w siłę z roku na rok i jest jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się branż. Niemal każda firma korzysta z internetowego kanału sprzedaży nawet w relacjach B2B. Rozwój tego sektora oraz świadomości zarządzających powoduje, że tworzy się atrakcyjny sektor pracy. Zmiany na rynku zachodzą tu i teraz. Nie daj się zaskoczyć!

Cel studiów
Celem studiów jest przekazanie Słuchaczom specjalistycznej wiedzy połączonej z praktycznymi umiejętnościami z zakresu prowadzenia firmy w Internecie ze szczególnym naciskiem na handel internetowy. Absolwent Kierunku dysponować będzie kompletną wiedzą i umiejętnościami potrzebnymi do zarządzania sklepem internetowym oraz podejmowania trafnych decyzji w zakresie outsourcingu.DLA

Do kogo studia są skierowane?

  • kierownicy działów sprzedaży w Internecie w firmie produkcyjnej lub samodzielnym sklepem internetowym,
  • specjaliści w obszarze handlu internetowego lub e-marketingu,
  • osoby kształtujące wizerunek organizacji oraz realizujące strategie sprzedażowe i promocyjne w Internecie,
  • rozpoczynający własną działalność gospodarczą w branży e-commerce,
  • osoby kierujące projektowaniem i realizacją kampanii e-marketingowych,
  • osoby rozwijające umiejętności w zakresie nowych technologii

 

Program – przedmioty i liczba godzin

  1. Podstawy e-commerce
  2. Zachowania konsumentów w Internecie – socjologia e-commerce
  3. Prawo w handlu internetowym
  4. Projektowanie i optymalizacja sklepu internetowego
  5. mCommerce
  6. Usability i user experience sklepu internetowego
  7. PR e-commerce
  8. Customer Experience i zarządzanie obsługą klienta
  9. Monitoring i analityka w e-commerce
  10. Social media w służbie e-commerce
  11. E-mail marketing w e-commerce
  12. Strategia marketingowa i dobór narzędzi komunikacji
  13. Marketing efektywnościowy
  14. Influence marketing dla e-commerce
  15. Formy promocji w e-commerce
  16. Innowacje i trendy w projektach e-commerce
  17. Płatności w e-commerce
  18. E-logistyka
  19. Międzynarodowe e-commerce
  20. Repetytorium do egzaminu + egzamin

Ogólna liczba godzin 160

Zostaw odpowiedź