fbpx

Super Bowl: święto reklam.

Od dawna amerykański Super Bowl jest nie tylko świętem sportu, ale także świętem reklamy z najwyższej światowej półki. Gdy z boiska schodzą giganci gry w jajopodobną piłkę w trakcie przerwy ścierają się tytani reklamy z największymi budżetami.

W tym roku reklamy zostały ujawnione już przed finałem, a ich producenci wzięli udział w wyścigu na najbardziej popularne spoty. Przyjrzyjmy się najciekawszym.

 

Miano najbardziej zakręconej zyskuje Doritos z kozą o silnym charakterze i muzyką w stylu Johna Lee Hookera

 

 

Najpopularniejsza reklama to wykonana z rozmachem prezentacja nowej Toyoty RAV4

 

 

Najpiękniej o emocjach opowiedział Budweiser

 

 

Swoje wyróżnienie oddaje Mercedesowi za zaangażowanie demonicznego Williama Dafoe, świetną muzykę i błyskotliwą puentę

 

 

Niezłą reklamę zrobiło Audi – szkoda, że zupełnie nie przystaje do wizerunku technokratycznej marki
 

 

Zostaw odpowiedź