Od dawna amerykański Super Bowl jest nie tylko świętem sportu, ale także świętem reklamy z najwyższej światowej półki. Gdy z boiska schodzą giganci gry w jajopodobną piłkę w trakcie przerwy ścierają się tytani reklamy z największymi budżetami.
W tym roku reklamy zostały ujawnione już przed finałem, a ich producenci wzięli udział w wyścigu na najbardziej popularne spoty. Przyjrzyjmy się najciekawszym.
Miano najbardziej zakręconej zyskuje Doritos z kozą o silnym charakterze i muzyką w stylu Johna Lee Hookera
Najpopularniejsza reklama to wykonana z rozmachem prezentacja nowej Toyoty RAV4
Najpiękniej o emocjach opowiedział Budweiser
Swoje wyróżnienie oddaje Mercedesowi za zaangażowanie demonicznego Williama Dafoe, świetną muzykę i błyskotliwą puentę
Niezłą reklamę zrobiło Audi – szkoda, że zupełnie nie przystaje do wizerunku technokratycznej marki