fbpx

SW Research: Facebook sprzedaje. Czasami.

SW Research przeprowadziło badanko, z którego wynika, że Facebookowi czasami zdarza się wzmocnić sprzedaż w branży odzieżowej.

Badanie przeprowadzone raptem przez 4 dni, na próbie 884 internautów (ale tylko 500 deklarowało śledzenie strony fanowskiej w branży odzieżowej) nie może uchodzić za reprezentatywne i trudno stwierdzić, czy przemawia to na korzyść Facebooka.

Zacznijmy od spraw, co do których raczej nie ma wątpliwości. Blisko połowa badanych stwierdziła, że pod wpływem wpisu na fanpage’u marki postanowiło odwiedzić stronę www danej marki.

Ponad 1/3 potwierdziło, że lubi oglądać zdjęcia oferty, które są publikowane na fanpage’u marki, zaś 20% rozważało zakup konkretnych produktów. To całkiem niezły wynik.

Gorzej dzieje się, gdy trzeba przejść od deklaracji do czynów. Raptem 7% z badanych potwierdziło, że zakupiło produkt marki, której stronę polubiło.

To chyba najlepiej oddaje różnicę miedzy “lubić” a “kupić”.

facebook-sprzedaz

Zostaw odpowiedź