fbpx

Sześć najlepszych stron m-commerce

Internet Retailer przytoczył wyniki badań z raportu 4th Annual Mobile Mystery Shopping, w ramach którego przebadano strony mobilne 50 największych e-sprzedawców w USA.

Wyniki wypadły korzystnie dla Toys R, American Eagle Outfitters, Crate&Barrel, Nordstrom, Sephora USA, Foot Locker – tylko sześć tych stron pokonało barierę 80 na 100 punktów i tym samym zyskało status “exceptional”, czyli nadzwyczajny.

 

Wszystkie wyżej wymienione sklepy osiągają także wymierne korzyści z dobrze zaprojektowanych strony mobilnych – wszystkie mieszczą się w globalnym rankingu 500 m-sklepów generujących największe obroty.

 

Toys R stawia na kontrastową stylistykę, wyszukiwarkę i duuużą listę życzeń to całkowicie zrozumiałe. Na stronie głównej nie odnajdziemy także listingu kategorii – ten sklep rządzi się prawami innymi niż nudne sklepy dla dorosłych.

 

 

Kolejny na liście American Eagle Outfitters mocno stawia na wysyłkę gratis – tutaj nie ma przebacz, mobile ma generować zamówienia, zdecydowanie traktowany jest jako pełnoprawna strona.

 

 

Crate&Barrel mocno stawia na lifestyle – nawet na małym ekranie można efektownie zaprezentować duże ładne zdjęcia, które mają wzbudzić zakupowe pożądanie.

 

 

Podobnie jak American Eagle Outfitters mocno stawia sprawę kolejny sklep odzieżowy – Nordstrom: “free shipping, free returns, all the time”.

 

 

Znakomicie wypada strona Sephory – stylowa czerń i biel łączona kobiecą czerwienią. Rozmiar przycisków dopasowanych do zgrabnych kobiecych palców.

 

 

Na koniec Foot Locker, który jako żywo przypomina klasyczny, desktopowy sklep internetowy.

 

Zostaw odpowiedź