fbpx

Szkolenia z email marketingu z ekspertem z GetResponse

Do tej pory dzieliliśmy się z czytelnikami Mensis wiedzą publikując artykuły wprowadzające w świat email marketingu. Postanowiliśmy jednak poszerzyć tą sprawdzoną formułę o szkolenia.

Już w przyszłym tygodniu (wtorek, 24.07) startujemy na Mensis.pl z pierwszym szkoleniem. Szkolenie z tematyki email marketingu poprowadzi ekspert GetResponse Maciej Górski.  Będzie ono dotyczyło podstawowych pojęć i informacji związanych z email marketingiem. Webinar jest darmowy, a jego uczestnik poza następujące zagadnienia:
•    Email Marketing za przyzwoleniem
•    Lista odbiorców i targetowanie
•    Kampanie email marketingowe
•    Analiza działań
•    Mailing XXI wieku – w którym kierunku podążać i do kogo celować działania

Szkolenie przewidziane jest na 45 minut, po których będziemy starali się odpowiedzieć na wszystkie pytania nurtujące uczestników.

Szkolenie rozpocznie się o godz. 15

Kliknij, aby wziąć udział w szkoleniu.

A już dwa dni później (czwartek, 26.07) będzie można wziąć udział w kolejnym szkoleniu, z którego będzie można zdobyć bardziej zaawansowane informacje na temat efektywnych kampanii email marketingowych. Uczestnicy poznają m.in. szczegóły:

•    Zaawansowanej budowy listy mailingowej
•    Segmentacji
•    Tworzenia kreacji mailingów
•    Testowania mailingów
•    Zaawansowanej analizy działań
•    Podejścia strategicznego

Tym razem, szkolenie potrwa 60 minut (+ plus czas na zadawanie pytań) i będzie kosztowało 197 zł. Startujemy również o 15.

Bonusem ze szkolenia dla każdego uczestnika będzie 25% rabatu na wybrany pakiet systemu do e-mail marketingu GetResponse.

Kliknij, aby wziąć udział w szkoleniu.

Szkolenia poprowadzi Maciej Górski – ekspert ds. Edukacji w GetResponse. Odpowiada  za współpracę z kluczowymi klientami na rynku polskim i amerykańskim. Ma na swoim koncie współpracę m.in. z takimi klientami jak: InterContinental, Cyfrowe.pl, Marriott Hotels czy Intymnie.com.
Czynnie wspomaga klientów GetResponse w planowaniu kampanii email marketingowych, przeprowadza szkolenia z obsługi platformy oraz polityki email marketingu, kształcąc klientów z zakresu najlepszych praktyk w branży e-marketingu, komunikacji z klientem, budowania baz adresowych oraz przestrzegania przyjętych regulacji prawnych w komunikacji drogą elektroniczną.

Zostaw odpowiedź