fbpx

Tablica okresowa SEO wg Search Engine Land

Publikowaliśmy już swego czasu tablicę okresową content marketingu (marketingu treści), która podpowiadała jakie są możliwości w przygotowywaniu treści oraz jej dystrybucji w Internecie.

Dzisiaj pokażemy okazałe dzieło fachowców z Search Engine Land.

 

 

Tabela została podzielona na dwie zasadnicze części.

1. SEO na stronie, czyli optymalizacja na którą składają się:

  • kontent, czyli treść,
  • struktura i jakość języka HTML,
  • architektura strony i jej rozplanowanie.

 

2. SEO poza stroną, czyli linkowanie, na które składają się:

  • linki przychodzące do strony,
  • zaufanie do strony,
  • obecność w mediach społecznościowych,
  • lokalizacja strony i jej historia w sieci.

 

Warto pamiętać, co podkreślają autorzy tej unikalnej i bardzo mądrej infografiki, że owe czynniki działają skutecznie, ale razem. Zadbanie o dobrą treść bez odpowiedniej architektury strony lub poprawnego stosowania języka HTML nie przyniesie pożądanych rezultatów.

 

Jeśli jednak musicie wybierać, postawcie na minimum rozwiązań technicznych oraz dużo dobrego kontentu. Wtedy nie będziecie musieli martwić się bardzo mocno o punkt drugi.

 

Link do pełnowymiarowej grafiki

http://searchengineland.com/download/seotable/SearchEngineLand-Periodic-Table-of-SEO-2013-large.png

Zostaw odpowiedź