fbpx

Techcrunch: Wyniki sponsorowane w Facebooku

Facebook testuje kolejne usługi reklamowe donosi serwis Techcrunch – tym razem chciałby w wynikach wyszukiwania pokazać reklamy: stron, aplikacji, miejsc. Generalnie, każdego kto odpowiednio zapłaci. Jest to wiadomość o tyle zaskakująca, że aż dziw bierze, dlaczego wcześniej nie zastosowano tak prostego sposobu na monetyzację ruchu w serwisie Marka Zuckerberga.

Sponsorowane wyniki wyszukiwania będą się różniły bardzo minimalnie w stosunku do organicznych. Dopisek “sponsored” jest na tyle mikroskopijny, że zauważenie go jest praktycznie niemożliwe, co na pewno reklamodawców mocno ucieszy i znacząco podniesie CTR.

Taki model reklamowy ma jedną wielką zaletę – jest dobrze znany i wysoko ceniony przez zarówno uznanych reklamodawców jak i małe firmy. Czy Facebook nawet to zepsuje? Czas pokaże.

Poniżej zrzuty ekranu z Techcrunch.

Zostaw odpowiedź