fbpx

Tesco dokręca śrubę na rynku e-commerce

Jak donosi branżowy portalspozywczy.pl Tesco w dalszym ciągu planuje w błyskawicznym tempie zostać liderem w polskim e-commerce.

Znając dotychczasowe osiągnięcia i nacisk jakie Tesco Polska kładzie na rozwój swojej internetowej odnogi to może się udać. W zasięgu lokalnych internetów Tesco znajduje się już 10 milionów Polaków.

 

Tesco twierdzi, że w ciągu roku poprawi jeszcze tę liczbę o kilka milionów, w efekcie czego w zasięgu jego rażenia znajdzie się co trzeci Polak.

 

Świadczą o tym odważne wypowiedzi Czesława Grzesiaka, wiceprezesa zarządu Tesco Polska, który dla portaluspozywczego.pl powiedział:

 

“Chcemy być liderem tego segmentu w Polsce. Będziemy rozwijać się na tyle szybko, na ile tylko pozwolą nam warunki rynkowe. I będziemy zmieniać się zgodnie ze zmieniającym się otoczeniem”

 

Dowodem na dynamikę działań giganta spożywki jest poszerzanie zasięgu w obrębie już nie dużych, a przeciętnych lub wręcz małych polskich miast. Dla przykładu, najnowsza aktualizacja zasięgu elektronicznej sieci Tesco na Śląsku pozwala na e-zakupy mieszkańcom np Wałbrzycha czy Świebodzic.

 

Zostaw odpowiedź