fbpx

The Wall Street Journal: mały biznes kocha LinkedIn

Marketing marketingiem, ale warto czasami przypomnieć, że social media nie służy wyłącznie do promowania marki.

Przypomnieć o tym pozwolił sobie dziennik The Wall Street Journal, który zlecił nietypowe badania drobnego amerykańskiego biznesu.

Wyniki badania okazały się zaskakujące – LinkedIn był najczęściej wykorzystywanym narzędziem social media. Co więcej, uznano go za najbardziej perspektywiczne narzędzie i było to zwycięstwo przytłaczające.

 

Skąd pojawił się tak zadziwiający rezultat? Warto przypomnieć, że LinkedIn to niezwykle cenne narzędzie w kontaktach B2B. Jego siła w przypadku drobnego biznesu jest silna z powodu niskiego progu wejścia w sieci biznesowe.

 

Dzięki LinkedIn nawet jednoosobowy przedsiębiorca, który swoje biuro zorganizował w przedpokoju może z powodzeniem poszerzać swoje światowe i lokalne kontakty zawodowe.

Zostaw odpowiedź