fbpx

TNS: Telewizja trzyma się mocno

Connected Life 2014 to cykliczne badanie przeprowadzane przez TNS na potężnej próbie 55.000 użytkowników Internetu na 50 rynkach całego świata, w tym w Polsce. Tego typu gigantyczne przekrojowe przedsięwzięcia pokazują, w którą stronę zmierza globalne społeczeństwo medialne.

Wiemy już z badań, że kierunek ten nie wyklucza udziału telewizji.

 

 

76% Polaków oraz 75% obywateli pozostałych 49 krajów w dalszym ciągu, codziennie ogląda telewizje. To lepiej niż dobry wynik w czasach szalejącego Internetu. Badania potwierdzają także globalny trend multiscreeningu oraz bardzo mocną pozycję Polski w tym zestawieniu (55% w Polsce, 48% na świecie). Jest to możliwe dzięki dużej liczbie urządzeń cyfrowych w polskich domach – średnio w niedługim czasie będziemy mieli po 5 takowych w jednym gospodarstwie domowym.

 

Rośnie także popularność treści video w Internecie – w Polsce już co czwarty Internauta ogląda tak filmy. Tutaj także wynik jest porównywalny z globalną społecznością internetową. Jakie z tego wnioski dla reklamodawców? Rynek reklam video rośnie gwałtownie i warto mieć to na uwadze, gdy dzielimy doroczny tort przeznaczony na promocje.

 

Zostaw odpowiedź