fbpx

Track Social: na Facebooku postuj ze zdjęciami.

Audi, BMW, Burger King, Coca Cola, Disney, Ferrari, Heineken, Jack Daniels, Intel, Nike, Nokia, Warner Bros, Zara, PepsiCO to tylko kilka fanpagów, których monitoringiem objał tracksocial na przestrzeni maja 2012.

Badanie miało na celu sprawdzenie jaki typ postów sprzedaje się najlepiej. Wyniki nie szokują – po pierwsze zdjęcia – to one zebrały najwięcej lajków i były drugie jeśli chodzi o wywołania postów – zaraz po linkach, które z kolei generowały bardzo niewiele lajków.

Badanie miało także pokazać jak na poszczególne treści reaguje nowy algorytm Facebooka – Edgerank, który sam decyduje u których użytkowników wyświetlić materiał z naszej tablicy. Sprawa jest dość poważna jak twierdzi Track Social, gdyż Edgerank bierze pod uwagę skuteczność konta, tak więc – jeśli słabo Wam idzie, to będzie ograniczał liczbę osób, do których dotrą Wasze posty.

Szczegóły na wykresie.

Zostaw odpowiedź