fbpx

Trendy w e-marketingu na rok 2014

Do końca roku jeszcze listopad i grudzień ale już ruszyły spekulacje o tym, jak zmieni się najdynamiczniejsza gałąź współczesnego marketingu.

 

WebDam przedstawił infografikę, w ramach której rzucił na stół nieco statystyk, z których wynika, że social media oraz materiały video w końcu przynoszą konwersje.

 

Najciekawszy trend w e-mail marketingu, to wzrost kliknięć w przyciski social media przesyłane w e-mailach – według WebDam nawet o 150%. To jeden z powodów, dla których budżety social media powinny podwoić się w ciągu maksymalnie pięciu lat.

 

Nie zwalnia najważniejsza efektywnościowa reklama w internecie, czyli PPC – tutaj budżety mają urosnąć w 2014 roku średnio o 70%. Kolejny ważny trend, tym razem dla specjalistów ds public relations to fakt, że więcej niż 70% informacji prasowych obowiązkowo zawiera kilka zdjęć – zazwyczaj produktów lub usług, których tematykę podejmują.

 

Wróćmy na chwilę do social media. Wedug WebDam więcej niż połowa marketingowców sieciowych odnalazła swoich klientów na Facebooku, zaś 40% na Linkedin – to niezwykle optymistyczne i skrajnie nieprecyzyjne liczby.

 

Największa ciekawostka to nowy typ landing page, które zawierają treści video, co ma powodować wzrost konwersji aż o 90%! Więcej znajdziecie na poniższej infografice.

 

Zostaw odpowiedź