fbpx

Lepszy wróbel w garści…

Obserwując różne start-upy, ale i dojrzałe internetowe biznesy przyzwyczailiśmy się już do tego, że wraz z rozwojem firm, bardzo często dokonują one ekspansji i oferują nowe funkcjonalności.

Niekiedy jednak bywa dokładnie odwrotnie. Wyniki biznesowe okazują się być gorsze od oczekiwanych. W takich sytuacjach jedną z możliwych do wdrożenia opcji jest zawężenie pola działalności. Taką drogą wybrał serwis Tripsta.pl

Tripsta.pl poinformowało, że z dniem 14 marca br., wycofa ze swojej dotychczasowej oferty usługi umożliwiające rezerwację hoteli oraz wynajem samochodów. Firma skoncentruje się na rozwoju i udoskonaleniu systemu rezerwacji biletów linii lotniczych, także typu low cost oferowanych do wszystkich zakątków świata za pośrednictwem witryny internetowej.

Tripsta.pl skoncentruje się na najbardziej perspektywicznych dziedzinach swojej działalności:

Aktualnie chcemy rozwijać to, co jest naszą najmocniejszą stroną, czyli system rezerwacji biletów lotniczych online i poszerzać swoją międzynarodową działalność na kluczowych rynkach

informuje Philipp Brinkmann, CEO Tripsta.pl.

Do kolejnych istotnych aspektów działalności firmy Travelplanet24, właściciela polskiego serwisu Tripsta.pl, oferującego swoje usługi także w innych krajach Unii Europejskiej, należeć będzie ekspansja firmy na nowe rynki. Tripsta.pl zapowiada ponadto skoncentrowanie się na technologiach mobilnych mających coraz większe znaczenie w branży turystycznej.

Ponadto, ważnym strategicznie celem dla Tripsta.pl będą dodatkowe inwestycje, jak Price Radar, czyli narzędzie umożliwiające wyszukiwanie połączeń na zdefiniowanej przez użytkownika trasie. Ze względu na dużą liczbę udostępnianych danych użytkownicy Price Radar mogą poszukiwać rozwiązań dostosowanych do środków finansowych jakimi dysponują i jakie chcą przeznaczyć na planowane wyjazdy.

Zostaw odpowiedź