fbpx
flag of the United States

Co trzeci e-zakup w USA ze smartfona lub tabletu

Jeszcze chwila i zakupy mobilne w Stanach Zjednoczonych będą stanowiły połowę całkowitych obrotów w handlu internetowym.

Rok 2017 przyniósł kolejny wzrost udziału ruchu mobilnego w całkowitych obrotach handlu internetowego w USA. Ubiegły rok Amerykanie zamknęli z wynikiem 34.5 procenta, zaś w ciągu trzech najbliższych lat maja osiągnąć poziom 50 procent. Tak przynajmniej głoszą prognozy stworzone przez eMarketera. Już w aktualnym roku amerykańska firma badająca rynek marketingu internetowego przewiduje wzrost obrotów mobile do poziomu blisko 40 procent całego rynku e-commerce.

Podobną opinię mają eksperci z Forrester Research, którzy są nieco ostrożniejsi w swoich oczekiwaniach i życzyliby sobie, aby w 2020 roku 42 procent całkowitej sprzedaży w amerykańskim handlu internetowym pochodziła z ruchu mobilnego. Co ciekawe, według Forrestera handel internetowy stopniowo „zjada” klasyczny handel offline. W 2017 roku udział e-commerce w całkowitym handlu detalicznym w USA miał wynieść 12.9 procenta, podczas gdy w tym roku będzie to już 13.8 procenta.

Biorąc pod uwagę fakt, jak wielkich liczb dotyczy ta estymacja to przyrost handlu internetowego w całkowitych obrotach detalu jest olbrzymi i pokazuje, że przed nami dekady zmian. Jedną z zapowiedzi rewolucji w handlu i łączeniu kanałów jest wynik badania Forrestera, z którego wynika, że już prawie połowa amerykańskich Internautów zanim wybierze się do sklepu naziemnego sprawdza, czy znajdzie tam właściwy asortyment, i czy jest on dostępny od ręki.

Zostaw odpowiedź