fbpx

Twitter: mobilne reklamy? Facebook może się uczyć

Coraz głośniej ostatnio niesie się wieść po mediach na temat mobilnej wersji Facebooka. Huczy także od pogłosek na temat tego, że Facebook pragnie wyprodukować własny telefon i podkupuje inżynierów w samym Apple.

A wszystko to ma związek z problemem Facebooka jakim jest niewielki roczny zysk – szczególnie w stosunku do wartości giełdowej – nawet po spadkach.

Facebook upatruje nowego źródła przychodów w reklamach mobilnych, ale nie do końca wie jak się do tego zabrać. Podpowiada mu Twitter – ustami swojego CEO, Dicka Costolo, który stwierdził, że już od jakiegoś czasu jego serwis generuje większą część przychodów z reklam mobilnych!

 

Jak się okazuje, Twitter rozsyła reklamy do 60% swoich użytkowników – wszystkich tych, którzy posiadają telefon iPhone lub z systemem operacyjnym Android.

 

Przypomnijmy, że Twitter posiada już 140 mln userów, którzy generują blisko 400 milionów ćwierknięć każdego dnia.

Zostaw odpowiedź