fbpx
twitter reklama

Twitter: Rosną przychody i liczba użytkowników, ale wyniki nadal pod kreską

Twitter pokazał swoje wyniki za III kwartał br. Są powody do radości, ale niezmiennie nie widać zysków…

W trzecim kwartale bieżącego roku Twitter przyniósł stratę netto w wysokości 175,5 miliona dolarów.

Rok wcześniej (w analogicznym okresie) było to 64,6 miliona dolarów.

Jednocześnie o 114 proc. zwiększył się za to przychód firmy, z 168,6 miliona dolarów do 361,3 miliona dolarów.

Przychód z reklam Twittera  wyniósł 320,2 miliona dolarów (wzrost o 109 proc. r/r). Nie do podważenia jest to, że Twitter króluje na urządzeniach mobilnych – banery wyświetlane na smartfonach i tabletach wygenerowały aż 85 proc. przychodu spośród całego przychodu z tytułu zysku z reklam.

Urosła także średnia miesięczna liczba aktywnych użytkowników Twittera. W okresie od lipca do września br. do serwisu logowało się 284 miliony internautów na całym świecie,  o 23 proc. więcej w skali roku. ośmiu na dziesięciu użytkowników logowało się do ćwierkającego medium z urządzeń przenośnych.

Według prognoz serwisu, w całym 2014 roku jego przychód wyniesie od 1,37 miliarda dolarów do 1,38 miliarda dolarów, a w badanym okresie od 440 do 450 mln dolarów.

Zostaw odpowiedź