fbpx

Twitter szuka redaktora naczelnego. I zmienia się w agencję informacyjną

Twitter ogłosił oficjalne poszukiwania redaktora naczelnego. A w samym ogłoszeniu wyłożył swoją strategię na najbliższe lata.

Wynika z niej, że w Twitterze szykują się wielkie zmiany.

Nakreślony w ogłoszeniu zakres pracy dla nowego redaktora naczelnego wskazuje, że Twitter ma ambicję aby stać się wielkim hubem informacyjnym, absolutnie niezbędnym dla telewizji, prasy, i innych mediów informacyjnych.

Idąc tym tropem Twitter musiałby płacić za unikalne treści – zatrudnić najlepszych dziennikarzy i fotoreporterów, czyli de facto stać się agencją informacyjną.

Rola Twittera w świecie rośnie, staje się ważnym medium dla elit dzisiejszego świata i świetnie rozgrywa swoją pozycję. Jest zasadnicza różnica między byciem pośrednikiem światowego formatu, a graczem światowego formatu i Twitter doskonale to rozumie.

Czy Twitter zostanie uznaną światową instytucją informacyjną? Na tę wiedzę przyjdzie nam jeszcze chwilę poczekać.

Zostaw odpowiedź