fbpx

Twitter testuje nową reklamę – celuje prosto w Facebooka

Po niezwykle udanym debiucie giełdowym Twitter idzie za ciosem. Jak ujawnił Business Insider najnowocześniejsza na świecie agencja prasowa chce proponować swoim odbiorcom instalacje aplikacji na smartfony.

Jeśli oferujecie aplikacje przydatne ludziom głodnym informacji na wysokim poziomie to warto poczekać na ofertę Twittera.

 

Nowa usługa reklamowa ma działać analogicznie do facebookowego “mobile app install ads”, która wśród reklamodawców FB jest zdecydowaną gwiazdą. Business Insider zdobył informację, z których wynika, że ROI tego typu reklam jest kilkukrotnie wyższe niż jakiegokolwiek formatu reklamowego dotychczas.

 

Nie jest to informacja zaskakująca – każdy kto przygotuje dobrą aplikację może liczyć, że jedno kliknięcie i pobranie aplikacji zapewni mu na tani dostęp do wielu godzin tak cennej uwagi użytkowników. Jeśli rozegra się to mądrze i w samej aplikacji umieści reklamy innych marek, można wyjść zdecydowanie na plus.

 

Jeśli dodamy do tego informacje, że 2/3 użytkowników Twittera korzysta zeń przez telefon komórkowy to decyzja debiutanta giełdowego wydaje się być bardzo dobrze skalkulowana biznesowo.

Zostaw odpowiedź