fbpx

Twitter: urośliśmy o 0,5 mln. Marketingowcy: no to co

Twitter poinformował, że ilość odwiedzających go użytkowników sięgnęła nawet 1.8 miliona osób. Miało to miejsce w listopadzie.

Grudzień był niewiele gorszy – 1.7 miliona użytkowników to także dobry wynik. Jeszcze rok temu amerykański portal social media zanotował ledwie milion odwiedzin – mamy więc do czynienia z lawinowym wręcz wzrostem popularności.

 

O wynikach Twittera oraz komentarzach specjalistów e-commerce poinformował portal Wirtualne Media. Wśród komentarzy trudno znaleźć zachwyty nad rosnącą formą “ćwierkacza”. Wynika to z faktu, że Twitter nie jest typowym masowym medium. “Ćwierkacz” sprawdza się raczej jako wyspecjalizowane medium wszędzie tam, gdzie liczy się timing.

 

Jest też druga strona medalu – Twittera używają dziennikarze i liderzy opinii, którzy chętnie go cytują, z tej prostej przyczyny, że nic tak skutecznie nie zmusza polityków do streszczania się jak licznik 140 znaków.

Zostaw odpowiedź