fbpx
twitter reklama

Twitter wprowadza przycisk “kupuj”

Kupowanie wprost w poziomu tweetów? Dlaczego nie. Popularny portal społecznościowy uznał, że to dobry poziom i testuje ją wśród części amerykańskich użytkowników.

Nr 2 na rynku portali społecznościowych wprowadził przycisk “Kupuj”.

Na razie trwają jedynie testy tej usługi, ale w przyszłości może ona trafić do wszystkich internautów, posiadających konta na Twitterze.

Opcja “kupuj” sprawi, że użytkownicy będą mogli nabyć produkty wprost z wyświetlanych w głównym strumieniu tweetów.

Jak wygląda tweet z nowym przyciskiem? Zerknijcie poniżej:

Jak podała spółka w oficjalnym komunikacie:

Użytkownicy mogą uzyskać dostęp do ofert i towarów z urządzeń mobilnych obsługujących system Android i iOS. Z przycisku może na razie korzystać tylko odsetek użytkowników w USA, ale ta liczba będzie rosła. Będą mogli oni kupić towar bezpośrednio z tweetów naszych partnerów.

Bez wątpienia to kolejny krok w stronę poprawy rentowności serwisu. Zwłaszcza, że w minionym czasie Twitter nie “rozpieszczał” pod tym względem inwestorów (więcej o tym przeczytacie tutaj).

Kierownictwo spółki podkreśla, że zakup będzie odbywał się szybko, bez zbędnych formalności:

W testowanej usłudze cały zakup można sfinalizować w zaledwie kilka kliknięć. Użytkownicy po kliknięciu w przycisk “kupuj” otrzymają dodatkowe informacje na temat produktu i zostaną poproszeni o podanie danych do wysyłki oraz płatności.

Warto przy tej okazji wspomnieć, że podobne rozwiązania testuje również hegemon social media na świecie, czyli Facebook (więcej na ten temat).

 

Zostaw odpowiedź