fbpx

USA: e-commerce uderza w rynek medyczny

Jak donosi najnowszy raport wywiadowni Business Insider Intelligence w Stanach Zjednoczonych szykuje się fundament do małego przewrotu. Otóż Internet sprzedaje coraz więcej dóbr i usług związanych z ochroną zdrowia.

Jak na razie, jest to tylko 7 procent, ale w ciągu 5 lat odsetek ten zostanie podwojony.

 

 

Jak słusznie zauważają analitycy Business Insidera istnieje duże prawdopodobieństwo, że handel internetowy oraz rynek dóbr medycznych zostaną związane węzłem małżeńskim z pomocą sprzedaży abonamentowej. Jak do tej pory, praktycznie nikt poza Amazonem oraz firmami zajmujących się streamingiem internetowym audio-video (Netflix, Spotify, Deezer, Tidal etc) nie wdrożył skutecznego modelu abonamentu, który zachęciłby ludzi do zakupów w sieci. Rynek medyczny w Internecie może przynieść przełom.

 

W końcu praktycznie każdy z nas zmuszony jest zażywać regularnie jakieś medykamenty – przez lekarza, motywację do samodoskonalenia, strach przed śmiercią i chorobą. Motywacji jest wiele, ale w każdym wypadku fundamentem jest regularność, która pozwala nam żyć lepiej i dłużej. Jak pokazują wielokrotnie powtarzane badania na całym świecie – brak regularności w zażywaniu lekarstw jest generatorem największych kosztów finansowych dla służb zdrowia wszystkich krajów.

 

Stąd model abonamentowy sprzedaży leków przez Internet połączony z nowoczesnymi formami monitorowania aktywności organizmu takimi jak opaski i zegarki może okazać się przełomowy nie tylko finansowo ale także zdrowotnie dla nas wszystkich.

 

 

Zostaw odpowiedź