fbpx

Uwaga na Tweetera, klienci mogą także wykupić reklamy

Chociaż brzmi to co najmniej zdumiewająco to nie mamy do czynienia z sytuacją czysto teoretyczną. Okazuje się, że jeden wściekły klient British Airways postanowił poinformować o swojej złości cały świat!

Na początku września rozwścieczony Hasay Syed postanowił podzielić się z całym światem faktem, że obsługa Britsh Airways zgubiła bagaż jego ojca. W tym celu wykupił pakiet tweetów sponsorowanych!

 

Do syna klienta zawiedzionego usługami brytyjskiego przewoźnika udało się dotrzeć magazynowi Mashable. Hasan poinformował, że najzwyczajniej w świecie skorzystał z samoobsługowej platformy reklamowej Twittera, jednak nie zdradził kosztów operacji.

 

Z tego wniosek, że tanio nie było. Ale tweet od ręki przykuł uwagę konkurentów British Airways i był niezwykle szybko propagowany w kręgach branżowych.

 

Co gorsza British Airway do tej pory nie zareagowało na negatywne ćwierknięcie Hasana Syeda. Z tego wniosek, że Hasan ma rację – British Airways potrafi zgubić bagaż na amen.

Zostaw odpowiedź