fbpx

Użytkownicy mobilni szukają promocji

Tytułowe wnioski wypływają z wyników badania o groźnie brzmiącej nazwie „Mobile Marketing Engagement Study”, które przeprowadził Responsys. Celem wywiadu było ustalenie najczęstszych powodów dla których użytkownicy urządzeń mobilnych zapisują się do marketingowych systemów powiadomień (mobile marketing messages).

Na co liczą „smartfoniarze” poza promocjami? Zobaczmy.

 

59% użytkowników smartfonów zapisując się do mailingów i innych systemów rozsyłających wiadomości liczy na informacje o promocjach i ofertach specjalnych. Niewiele mniej bo 50% chce koniecznie wiedzieć o wszelkich wyprzedażach. 29% z kolei chciałoby wiedzieć o ewentualnych okazjach w okolicznych sklepach.

 

 

Na szczęście nie samymi wyprzedażami żyją współczesni konsumenci. 38% liczy na alerty oraz przypomnienia np. o wprowadzeniu do sprzedaży określonego produktu etc. 35% liczy na regularne wiadomości o aktualnym statusie ich kont lojalnościowych, zaś 31% chce znać stan realizacji złożonego zamówienia.

 

Najmniejsza, ale najcenniejsza z punktu widzenia marki lub sklepu grupa chce być na bieżąco z produktami danego producenta (29%) oraz otrzymywać informacje o dostępności produktów (27%). Aż 12% użytkowników smartfonów nie potrafi wyjaśnić, dlaczego zdecydowało się na otrzymywanie wiadomości marketingowych na swój telefon.

Zostaw odpowiedź