fbpx

VEVO – kolejna telewizja w w internecie już w Polsce. TechCrunch ogłasza to… po polsku!

MTV już było, teraz pora na VEVO, internetową telewizję, która powstała na mocy porozumienia Sony Music Entertainment, Universal Music Group, Abu Dhabi Media oraz Google, jako właściciela YouTube.com.

Początki VEVO to własny kanał na YouTube, teraz oficjalna strona VEVO startuje także w Polsce.

To dobry rezultat, ponieważ VEVO ruszyło w USA w grudniu 2009 roku, czyli de facto w 2010. Trzy lata oczekiwania na stosunkowo niszową usługę to wcale nie aż tak długo.

 

VEVO to streaming 50.000 teledysków w wysokiej jakości video i niestety stratnej jakości audio. Poza tym z racji darmowego dostępu konieczne jest zalogowanie się przez Facebooka. Ale na tym nie kończą się wady VEVO, które swego czasu bardzo dobrze rokowało.

 

Niegdyś VEVO rokowało na znakomity serwis muzyczny – transmisję występów na żywo, klasyczne materiały z koncertów w wysokiej jakości, a to wszystko za płatnym paywallem. Dziś z tamtego VEVO nie pozostało już nic.

 

Materiały na stronie to darmowa muzyczno-marketingowa papka promująca wybranych przez wytwórnie artystów. Tak czy inaczej VEVO nadal jest na tyle nośne medialne, że nawet TechCrunch napisał o nim newsa po polsku.

http://techcrunch.com/2013/05/17/vevo-dostepne-po-polsku/

 

Wiele wskazywało na to, że VEVO może stać się nowym MTV – z bezpośrednim zapleczem tak znakomitych artystów. Co więcej, początkowy kierunek VEVO wskazywał, że podobnie jak niegdyś MTV, teraz VEVO mógłby kreować trendy w ambitnej muzyce popularnej.

 

Warto pamiętać z jak wysokiego “c” startowało MTV – poniższym teledyskiem. Swoją drogą, taką właśnie muzykę promowało VEVO na początku swojej działalności.

 

Z oficjalnego kanału VEVO – legendarne Money For Nothing

 

Zostaw odpowiedź