fbpx

Vistula: nasze sklepy internetowe podwoiły przychody rok do roku

Tytułowe wiadomości uzyskał serwis RetailNet i wynika z nich, że Grupa Vistula radzi sobie coraz lepiej w e-commerce. Stąd nie szczędzi środków na rozwój sklepu internetowego.

Strona Vistuli niewątpliwie robi dobre wrażenie. Nie sposób nie docenić oparcia się designerów Vistuli głównie na typografii. Kroje są klasą samą w sobie – brylują na tle neutralnego zestawu kolorów. Nawet w przypadku logo nie zdecydowano się na zbędne podbarwienia.

Bardzo ciekawie rozwiązano problem nadmiernej ilości produktów powiązanych z oglądanym – praktyczny suwak załatwia sprawę raz a dobrze. Strona pozostaje przejrzysta, a klient ma poczucie panowania nad całą sytuacją.

 

Inne oryginalne rozwiązanie to zmiana zdjęcia produktu w momencie, gdy najedziemy nań kursorem. Świetny pomysł, który pozwala rozeznać się w wyglądzie produktu bez zbędnego klikania.

 

W końcu mamy blogoporadnik z drobnymi wskazówkami – jak na przykład ubrać się do ślubu. Aby wszystko miało sens w sklepie pojawiła się specjalna kolekcja ślubna. Klasyka w dobrym wykonaniu – to, cała Vistula.

 

Jeśli istnieją w polskim e-commerce sklepy, które potrafią oddać wizerunek marki to z pewnością należy do nich strona Vistuli.

Zostaw odpowiedź