fbpx

Volvo na Pinterest, czyli social media w natarciu

Digiday podaje interesujący case study w wykonaniu Volvo. Sporo piszemy i czytamy o Pinterest, jednak zazwyczaj w teorii. Tym razem nareszcie ciekawy przykład zastosowania tego narzędzia social media.

Jak wiadomo, Pinterest skupia w przeważającej mierze kobiety, co może być odbierane jako zaleta lub wada, ale lepiej, jeśli stanowi po prostu właściwe narzędzie do osiągnięcia właściwego celu.

Dlatego też, Volvo korzystając z Pinterest wystosowało do kobiecego grona konkurs. Zaproponowano im, aby w ramach kampanii Volvo Joyride publikowały zdjecia ze swoich podróży na specjalnie do tego stworzonej tablicy “Volvo Joyride”.

Media, które można publikować zostały podzielone na: miejsce docelowe, przystanki, ubranie na podróż oraz muzyka w podróży. Wszystkie powyższe kategorie powinny być wypełnione w ramach tablicy użytkownika. Ponadto, pierwszym zdjęciem na tablicy powinna być fotografia Volvo S60 T5 AWD.

Skoro mamy konkurs musi być nagroda. Jest nią 4-dniowy trip wyżej wymienionym usportowionym sedanem z mroźnej Skandynawii.

Całą akcję można śledzić tutaj
http://pinterest.com/volvocarsus/volvo-joyride/

 

Zostaw odpowiedź