Digiday podaje interesujący case study w wykonaniu Volvo. Sporo piszemy i czytamy o Pinterest, jednak zazwyczaj w teorii. Tym razem nareszcie ciekawy przykład zastosowania tego narzędzia social media.
Jak wiadomo, Pinterest skupia w przeważającej mierze kobiety, co może być odbierane jako zaleta lub wada, ale lepiej, jeśli stanowi po prostu właściwe narzędzie do osiągnięcia właściwego celu.
Dlatego też, Volvo korzystając z Pinterest wystosowało do kobiecego grona konkurs. Zaproponowano im, aby w ramach kampanii Volvo Joyride publikowały zdjecia ze swoich podróży na specjalnie do tego stworzonej tablicy “Volvo Joyride”.
Media, które można publikować zostały podzielone na: miejsce docelowe, przystanki, ubranie na podróż oraz muzyka w podróży. Wszystkie powyższe kategorie powinny być wypełnione w ramach tablicy użytkownika. Ponadto, pierwszym zdjęciem na tablicy powinna być fotografia Volvo S60 T5 AWD.
Skoro mamy konkurs musi być nagroda. Jest nią 4-dniowy trip wyżej wymienionym usportowionym sedanem z mroźnej Skandynawii.
Całą akcję można śledzić tutaj
http://pinterest.com/volvocarsus/volvo-joyride/