Tym wiele mówiącym tytułem można by nazwać infografikę od SeeWhy, które specjalizuje się w dziedzinie porzuconych e-commercowych koszyków.
Czy wiecie, że 99% osób odwiedzających sklep internetowy po raz pierwszy nie zrobi w nim zakupów, a jedna czwarta nie zrobi ich już nigdy?
Takie zaskakujące informacje przynosi właśnie SeeWhy. Pozytywny wniosek jest taki, że zostaje 75% odwiedzajcych, z którymi można pracować nad powrotem do gry.
Idźmy więc krok dalej. Według statystyk zebranych przez SeeWhy spośród tych, którzy wrócą 53% zrezygnuje z zakupów na co najmniej 28 dni, zaś 47% powróci, z czego co czwarty najpewniej zdecyduje się na zakup. Uff, dużo liczb.
Przejdźmy do czegoś prostszego – kiedy rozpocząć remarketing? Jak najszybciej. Średni czas między pierwszą wizytą a zakupem wynosi 19 godzin, ale blisko 3/4 transakcji zostanie sfinalizowanych zanim minie 12 godzin od pierwszej wizyty.
To nie wszystko – głodnym szczegółów polecam całą poniższą infografikę.