fbpx

Warunki dostawy to podstawa sukcesu w e-commerce

Kolejne badanie, kolejna agencja badawcza i podobne wnioski – warunki wysyłki to fundament powodzenia w handlu internetowym.

Tym razem Forrester Research przepytał kupujących co biorą najmocniej pod uwagę gdy decydują się na zakupy w danym sklepie internetowym. Wyniki nie są zaskoczeniem.

 

Według wyników researchu od Forrestera blisko 2/3 klientów zwraca uwagę przede wszystkim na koszty wysyłki. Niewiele mniej, bo 53% respondentów stwierdziło, że niskie koszty wysyłki to powód, dla którego bez problemu mogłoby zmienić sklep internetowy, w którym kupuje na inny.

 

Wśród innych ważnych czynników wymienianych przez kupujących są oceny i recenzję produktów spreparowany przez innych kupujących (43% wskazań). To kolejny argument za tym, aby sklepy intensyfikowały starania w uzyskaniu opinii klientów nie tylko o swojej pracy, ale także o produktach, które oferują.

 

34% przebadanych za ważne uważa informacje o produkcie, które ma do przekazania sam kupujący, zaś 26% przygląda się przede wszystkim szczegółowym warunkom wysyłki.

 

Zostaw odpowiedź