fbpx

Web magazyn czyli treść na tablety dostępna przez www – National Geographic łamie schematy

National Geographic, jedna z wielkich, znakomitych światowych marek, za którą stoi unikalny, ambitny i niepowtarzalny kontent śmiało rozpycha się łokciami w świecie, gdzie spora część wydawców prasowych ma problem, aby ustać w pionie.

W National Geographic wydania tabletowe są passe, NG próbuje swoich sił w promocji nowej formy prezentacji treści w postaci web magazynu dostępnego z poziomu przeglądarki www.

Z informacji, jakie docierają z zachodnich mediów wynika, że NG dosłownie przeniesie na stronę www wydanie tabletowe, ze wszystkimi animacjami i fajerwerkami, jakie są oferowane właścicielom np iPadów.

 

Naturalnie, subskrypcja będzie płatna. Nat Geo jak wiele innych firm poszukuje utraconych na rzecz internetu reklamodawców, ale już nie za cenę darmowych treści, których porządne przygotowanie jest kosztochłonne.

 

Ciekawostką jest nie dla wszystkich znany fakt, że National Geographic to naukowa organizacja non-profit. Wszystkie swoje zyski przeznacza na badania, edukację, śledztwa dziennikarskie i odkrycia z których produkowane są treści. Co niemniej ciekawe, Nat Geo radzi sobie bardzo dobrze – przez światowy kryzys finansowy przeszedł suchą stopą.

 

Wygląda na to, że przyrodników od kryzysu uratował brak chciwości.

 

Zostaw odpowiedź