fbpx

Więcej niż e-sklep

Posiadanie modnych marek w ofercie e-sklepu jest ważne, ale dopiero bycie na czasie oraz odpowiedni styl komunikacji do klientów pokazują, kto tak naprawdę zna się na modzie.

Przykładem finezyjnej promocji może pochwalić się Answear.com, który w błyskotliwy i dowcipny sposób pokazał, że nie trzeba afiszować się z przecenami i rabatami, żeby zachęcić klienta do zapoznania się z akcją rabatową. Przesłanie „nie tłum w sobie hipstera i kup brodę” przyciągnie każdego, kto chce być na bieżąco.

Niedowierzanie przeradza się w ciekawość, która sprowadza użytkownika na landing page, gdzie po przewinięciu strony okazuje się, że z powodu dużego zainteresowania produkt jest niedostępny. Ale nie ma tego złego – w ramach rekompensaty zostaje zaproponowany odwiedzającemu rabat w wysokości 15% na cały asortyment.

answear-broda

Akcja została przygotowana także idealnie pod względem wirusowym – film na YouTube utrzymujący widza w tematyce, który obejrzało ponad 120 tysięcy użytkowników – to naprawdę świetny wynik jak na komercyjną akcję e-sklepu.

 

 

Zostaw odpowiedź