fbpx

Wielkie święto branży SEM w Krakowie. Dziewiąta największa edycja semKRK – 30 maja

To, że branża SEM jest wyjątkowa wiemy nie od dziś – łączy specjalistów z zakresu SEO, AdWords ale wykracza poza te ramy sięgając UX, analityki czy content marketingu. Przede wszystkim to bardzo towarzyska grupa, dlatego idea spotkań semKRK – wyjątkowego barcampu podbiła serca branży. Na dziewiątej wyjątkowej edycji, która odbędzie się 30 maja w Starej Zajezdni w Krakowie pojawi się 12 prelegentów, praktyków i specjalistów z branży. Aby wystąpić przed publicznością semKRK musisz być świetnym praktykiem i dowieść, że umiesz przekazywać swoją wiedzę w ciekawy sposób. W tej edycji zaproszeni do wystąpień zostali wyłącznie najlepsi z najlepszych prelegentów poprzednich ośmiu

To, że branża SEM jest wyjątkowa wiemy nie od dziś – łączy specjalistów z zakresu SEO, AdWords ale wykracza poza te ramy sięgając UX, analityki czy content marketingu. Przede wszystkim to bardzo towarzyska grupa, dlatego idea spotkań semKRK – wyjątkowego barcampu podbiła serca branży. Na dziewiątej wyjątkowej edycji, która odbędzie się 30 maja w Starej Zajezdni w Krakowie pojawi się 12 prelegentów, praktyków i specjalistów z branży. Aby wystąpić przed publicznością semKRK musisz być świetnym praktykiem i dowieść, że umiesz przekazywać swoją wiedzę w ciekawy sposób. W tej edycji zaproszeni do wystąpień zostali wyłącznie najlepsi z najlepszych prelegentów poprzednich ośmiu edycji oraz kilka nowych osób wyróżniających się doświadczeniem lub sukcesami branżowymi.

Spotkania adresowane są dla właścicieli biznesów, działów marketingu, agencji i specjalistów SEM ale również dla osób, które prowadzą sklepy internetowe lub związane są z rynkiem e-commerce. Bardzo wysokie oceny spotkaniom wystawiały również osoby zaczynające swoją przygodę z rynkiem reklamy online.

W trakcie semKRK #9 BIG rozdane zostaną semKRK awards. Te specjalne wyróżnienia mogą zdobyć najlepsze case studies z kampanii przeprowadzonych przez polskie agencje lub na rynku polskim. Zgłoszenia w dwóch kategoriach: Najlepsza kampania SEO oraz Najlepsza kampania AdWords rozpatrywać będzie jury złożone z prelegentów semKRK, specjalistów w dziedzinie SEM. Więcej informacji pod adresem http://semkrk.pl/semkrk-awards/.

Idea spotkań organizowanych przez Krakowską DevaGroup to branżowe spotkanie i wymiana wiedzy. Udało się pójść o krok dalej – nadać wydarzeniu wyjątkowy barcampowy charakter, prelekcje wymieszane są z networkingiem, wymianą kontaktów i spotkaniami, często po latach, przy barze. Kolejne edycje są dla firm z branży okazją do wspólnego wyjścia, goście z całej polski odwiedzają je często całymi działami SEM, które potrafią liczyć po kilkanaście osób.Termin spotkania nie jest przypadkowy, środa przed długim weekendem to doskonały wstęp do tego aby zostać w Krakowie na dłużej i cieszyć się atmosferą miasta.

 

Stara Zajezdnia to sprawdzone miejsce z poprzedniej edycji. Bardzo pojemna sala na ponad 600 osób, świetnie nagłośniona z profesjonalną ekipą techniczną i projektorami najwyższej klasy. Wybierając salę nie bez znaczenia był fakt, że to właśnie tu odbyło się wręczanie najbardziej prestiżowych nagród w branży – European Search Awards.

Po raz pierwszy na semKRK pojawią się zagraniczni goście – Dixon Jones, ikona SEO z Wielkiej Brytanii, pracujący w Majestics, narzędziu do analizy linków, które docenione zostało nagrodą Królowej Angielskiej oraz .. wydrukowało profil linków na drukarce 3D w kosmosie. Sam Marsden reprezentuje DeepCrawl, jeden z najbardziej zaawansowanych crawlerów, narzędzi do pracy SEO, który umożliwia precyzyjne audyty największych serwisów. DeepCrawl w osobie Michała Magdziarza występował już na semKRK i była to jedna z najlepszych technicznych prezentacji, stąd spodziewamy się kolejnej dawki wiedzy. Obie prezentacje zostaną wygłoszone w języku angielskim.

Największe firmy pracujące z SEM będą dobrze reprezentowane na semKRK – wśród prelegentów pojawi się Agata Pilacińska-Jakubowska, specjalistka z Google/DoubleClick. Sebastian Gnieciecki z Polska Press Grupa, ekspert SEO, pracujący dla największych polskich portali przygotował wraz z Tomaszem Sobiesiakiem prezentację, dotycząca obecności serwisów w Google News.

Faktem jest, że na Polskim rynku mamy świetne narzędzia analityczne dla branży SEM. Damian Sałkowski z Senuto nie raz dowiódł, że dzięki dostępowi do m.in. analiz milionów słów kluczowych jest w stanie zaskoczyć nas wnioskami i pokazać na czym powinno skupiać się SEO. Prawdziwą gwiazdą semKRK będzie występujący po raz trzeci Cezary Glijer, Head of SEO w K2 Media. Cezary z racji doświadczenia jest kopalnią wiedzy w zakresie SEO, a każda z jego prezentacji zyskiwała wysokie oceny i była wymieniana jako najlepszy element spotkań semKRK. Tym razem Cezary przygotuje nas na SEO w 2019 roku

Dobre SEO nie mogłoby istnieć bez szybkiej strony, czyli między innymi świetnego hostingu. Artur Pajkert z Hekko powie o tym do czego doszedł po latach analiz jakie elementy serwera/hostingu wpływają najbardziej na pozycjonowanie.

Zeszłoroczne semKRK zamykał z doskonałym humorystycznym akcentem Karol Dziedzic, szkoleniowiec i Certyfikowany Trener AdWords z Socjomanii. Karol pokazuje, że bycie ekspertem i praktykiem to jedno, ale to umiejętność przekazania wiedzy tworzy świetne wrażenie i prezentacje.

Jeśli choć trochę interesujesz się SEO to na pewno czytasz blog Pawła Gontarka, ale znasz go pewnie jako Zgreda. Paweł jest jedną z tych osób, które swoją niesamowita wiedzą dzielą się bardzo chętnie. Udowodnił, że poza pisaniem potrafi też wygłosić dobrą prezentację i w przystępny sposób przybliżyć słuchaczom trudne techniczne aspekty pozycjonowania.

Serdecznie zapraszamy do Krakowa 30 maja na wyjątkową edycję spotkań semKRK.

Zostaw odpowiedź