fbpx

Wirtualna Polska mocno do przodu, być może z Orłosiem

Grupa WP idzie mocno do przodu, nie tylko organizacyjnie, ale także finansowo. Jak widać, inwestowanie w e-commerce wciąż się opłaca!

Wirtualna Polska poinformowała w swoim dziale prasowym o wynikach za pierwsze półrocze roku 2016 i trzeba przyznać że z ujawnione informacje mogą napawać optymizmem:

„37-procentowy wzrost zysku EBITDA, 34-procentowy wzrost przychodów gotówkowych ze sprzedaży usług, uruchomienie zaawansowanej technologicznie platformy obsługującej serwisy tematyczne, rozwój aplikacji mobilnych oraz intensywne prace nad finalizacją projektu uruchomienia telewizji Wirtualnej Polski”

Najciekawsza jest ostatnia informacja. Oto po Onecie także Wirtualna Polska wprowadza w życie hasło „telewizja w Internecie, Internet w telewizji”. Szczególnie, gdy w kontekście owego otwierania nowej telewizji wymienia się Macieja Orłosia, prezentera Teleexpressu z 25 letnim stażem. Ten właśnie przed chwilą zrezygnował z prowadzenia Teleexpressu, jak się nieoficjalnie mówi, z powodów zbyt dużych oczekiwań dotyczących bieżącego zaangażowania politycznego.

Z kolei Wirtualna Polska konsekwentnie, i jak widać powyżej, rozwija swoją strategię „MoViBE: mobile, video, big data i e-commerce. Strategia ta wyrażać się w budowaniu stron w stylu single-page-app, czyli łączących cechy aplikacji mobilnej, serwisu WWW i elementy socialmediowe. WP z powodzeniem wdraża także nową pocztę, której zasięg objął już ponad 2/3 wszystkich użytkowników oraz aplikację pocztową, która zyskała sobie 100 tysięcy miesięcznych użytkowników. Ponadto Grupa WP przejęła TotalMoney.pl Sp. z o.o., oraz nabyła udziały w spółce Nocowanie.pl Sp. z o.o.

Co do wyników finansowych – jak widać poniżej, liczby mówią same za siebie.

s-810-x (1) s-810-x

 

Zostaw odpowiedź