fbpx

Wirtualna Polska z nowym logo

W ostatnich dniach wspominaliśmy o tym, że Grupa Wirtualna Polska będzie przechodziła metamorfozę identyfikacji wizualnej i tak też się zdarzyło. Połączenie z O2.pl było dla WP.pl okazją do odmłodzenia wizerunku z czego skrzętnie skorzystano.

Zobaczmy jakie są efekty prac grafików.

 

 

Logo uproszczono do granic możliwości, posłużono się jedną grubą kreską, która dla dodania efektowności wchodzi w trzeci wymiar wskazując na lekki obrót logotypu w wymiarze horyzontalnym.

 

Do jednokolorowego, ciemnoczerwonego logotypu dołączono nowoczesną miękką czcionkę. I to właściwie zamyka identyfikację wizualną nowego wydania portalu. Niewiele więcej widać na billboardach, które reklamują nowy wizerunek portalu. Według najnowszej mody, cały layout portalu jest wypełniony treścią w formie zdjęć i jednozdaniowych zajawek.

 

Ogółem nowe WP.pl mocno poddaje się trendowi rezygnacji z eksponowania narzędzi nawigacyjnych na rzecz eksponowania treści według własnego klucza. Z pewnością w potężnym portalu horyzontalnym nastawionym na aktualności tego typu rozwiązanie ma sens. Ponadto warto zagłębić się nieco dalej do działów tematycznych, aby zobaczyć, że Wirtualna Polska ma jeszcze sporo do zrobienia w kwestii ergonomii i wielkości czcionek w porównaniu do np. Gazeta.pl.

 

Zostaw odpowiedź