fbpx

Wistly.pl – bo markę lepiej monitorować

Jeśli jesteś zmęczony rozpoczynaniem dnia od googlowania na temat marek którymi się opiekujesz, ten news jest dla Ciebie. Wistly zbiera z sieci wszelkie informacje na temat zadanej marki, przetwarza je i udostępnia w przejrzystej formie.

Analiza obejmuje, markę, produkt, usługę lub dowolne inne słowo, które nas interesuje. Jest to ciekawe o tyle, że pozwala zorientować się jak internauci widzą markę w sieci i co mogą o niej wyczytać. Co niemniej ważne – Wistly.pl monitoruje serwisy społecznościowe. Całość działa w modelu SaaS.

 

7 komentarzy

  1. Leszek 23-05-2012
  2. Andrzej Lemański 24-05-2012
  3. Mateusz 25-05-2012
  4. Leszek 25-05-2012
  5. Mateusz 25-05-2012
  6. Leszek 25-05-2012
  7. Mateusz 25-05-2012

Zostaw odpowiedź