fbpx

World Retail Awards: polska marka Kazar w finale

Polskiej marce Kazar, która produkuje luksusowe kolekcje butów, torebek i pasków trafił się nie lada zaszczyt – trafiła do finału prestiżowej nagrody World Retail Awards, która jest realizowana przy niemniej dumnie brzmiącym World Retail Congress.

W związku z tym kapituła konkursu to także całkiem zacne grono.

 

 

Mamy tu grono dyrektorów z dosłownie każdego zakątka globu i najróżniejszych pionów wielu spółek. Wśród partnerów znaleźli się: Boston Consulting Group, CTPartners, TCC, MasterCard, IBM, JDA. Stąd jak widać, to nie wydmuszka na potrzeby podkręcenia marketingu, a raczej narzędzie do globalnej integracji światowego handlu.

 

Sam konkurs odbywa się od 2007 roku, kiedy to po raz pierwszy odbył się także startowy kongres, zlokalizowany w Barcelonie. Już wtedy udało się ściągnąć ponad 6000 liderów światowego handlu.

 

Światowa kapituła fachowców docenia przedsiębiorczość, konsekwencję i skuteczność w realizacji biznesowych celów oraz innowacyjnych działań. Zwycięzcą zostanie firma, która już odniosła sukces, może pochwalić się najwyższymi przychodami ze sprzedaży oraz jest wzorem i inspiracją dla innych,

 

Czym zainspirował liderów światowego handlu Kazar?

„Kazar to oryginalna i prestiżowa marka, która kreuje trendy. Prezentuje awangardowe i luksusowe kolekcje butów, torebek i pasków, łącząc dobry styl z bezwarunkowym oddaniem jakości. Firma wykorzystuje potencjał lokalnego rynku i pomimo planów zagranicznej ekspansji, rozbudowuje sieć salonów w Polsce, których liczba z pięćdziesięciu ma docelowo wzrosnąć do osiemdziesięciu. Nowe inwestycje planowane są również w obszarze Europy Środkowo-Wschodniej i Bliskiego Wschodu.”

 

 

Zostaw odpowiedź