fbpx

Wschodzące gwiazdy e-reklamy: Facebook, Twitter ..i Amazon

Tytułowy wniosek płynie z zaprezentowanych przez eMarketer prognoz i danych statystycznych za ubiegłe lata. Trzech tytułowych graczy stopniowo wzmacnia swoje pozycje.

Co wcale nie oznacza, że Google wyraźnie straci. Lub w ogóle straci.

 

Tracić w USA za to będą Microsoft, Yahoo! i Pandora. Szczególnie ciekawie wygląda sytuacja Facebooka, których w tym roku zdobędzie 16% reklamowego rynku mobilnego w USA.

 

 

Ale to nie wzbudziło zaufania analityków z eMarktera – ci bezwzględnie wróżą, że w dwóch następnych latach Facebook straci kilka procent udziałów na rynku mobilnym w USA. Co z drugiej strony nie przeszkodzi mu wyjść na zdecydowanie drugą pozycje wśród największych amerykańskich e-reklamobiorców.

 

 

Bardzo dobrze wyglądają prognozy Twittera, którego stan posiadania co najmniej się podwoi. Także Amazon, który buduje swoje imperium reklamowe od niechcenia uzyska udział na poziomie wcześniej wspomnianego Twittera.

Zostaw odpowiedź