fbpx

Wszystkiego merlinowego

Jeden z największych (pod względem zasięgu) sklepów internetowych w Polsce – merlin.pl – hucznie świętuje swoje 14 urodziny. Co takiego przygotowano okazji „okrągłej”, czternastej rocznicy urodzin?

Jeśli są urodziny, są też i życzenia, w przypadku merlin.pl życzenia składają użytkownicy, a wybrane (kreatywne i nietypowe) zostaną opublikowane w formie filmu, na którym przeczytają je znane osoby w myśl hasła „Gwiazdy na życzenie”. Kogo spotkamy? M.in. Grażyna Szapołowska, Krzysztof Hołowczyc, Beata Pawlikowska, Nergal czy Grzegorz Kasdepke. Pomysłodawcy najlepszych urodzin zostaną nagrodzeni biletami na koncerty.

Potencjał sprzedażowy

Świętowanie urodzin przez znane marki i sklepy kojarzy nam się z promocjami – firma świętuje, konsument zyskuje. Promocje, które odbywają się w tym czasie stają się od razu bardziej wiarygodne. To już nie jest stała sekcja z promocjami, ale promocja urodzinowa, która ma miejsce tylko tu i teraz, i której percepcja jest znacznie silniejsza. Przecież z okazji urodzin można sobie zaszaleć, gdyby to był supermarket, to pewnie wręczano by baloniki przy wejściu.

Wiarygodność e-sklepu

14 lat na rynku e-commerce buduje uwiarygodnia podmiot i sprawia, że konsumenci dostają mocny argument, że jeśli kupię tutaj, to nie zostanę oszukany – przesyłka naprawdę do mnie dojdzie.

 

Zabawa i ruch

Urodziny to także nuta szaleństwa, której i tutaj nie brakuje. Napisane przez użytkowników życzenia, czytane są później przez gwiazdy – dowcipne i zaskakujące (jak poniższe) niosą za sobą potencjał wirusowy.

 

 

Zostaw odpowiedź