fbpx

Wyprawka szkolna 2013 w e-commerce

NEONET zdradził nieco szczegółów dotyczących sprzedaży w gorącym okresie przedszkolnym. Gigant polskiego handlu detalicznego przewiduje, że w tym roku przeciętne gospodarstwo domowe wyda na sprzęt szkolny około 1000zł.

Jeśli zastanawiacie się, kiedy przypada najlepszy okres na sprzedaż elektroniki około szkolnej to NEONET podpowiada, że obok Bożego Narodzenia i Pierwszej Komunii, to właśnie przełom sierpnia i września, a także październik jest najlepszym czasem na zwiększanie obrotów.

 

Na jesieni mamy do czynienia ze zwiększoną aktywnością zarówno producentów, którzy coraz mocniej celują w potrzeby młodzieży:

Co ciekawe, wielu producentów wprowadza promocje adresowane specjalnie do uczniów, oferując np. tablety z wgranymi aplikacjami edukacyjnymi, lekturami etc. Sam rynek mobilnych narzędzi edukacyjnych dla uczniów w różnym wieku rośnie bardzo dynamicznie, a sprzęt taki jak tablety czy laptopy pojawia się coraz częściej jako element wyposażenia pracowni w szkołach. Stąd rosnące zapotrzebowanie na dodatkowe sprzęty w domach, gdzie często jeden komputer już nie wystarcza

– mówi Łukasz Giewartowski, Kierownik Działu Rozwoju i Zarządzania Ofertą z NEONET.

 

Jeśli zastanawiacie się co promować w swoich witrynach sklepowych oraz www to odpowiedź jest banalnie prosta: laptopy (NEONET osiąga tu 200% wzrosty sprzedaży) oraz tablety w przedziałach cenowych do 500zł i 1000 – 2000zł.

 

Poza nauką potrzebny jest także czas na rozrywkę. Stąd pewnie 800% wzrost obrotów NEONETU w kategorii konsole do gier. Nieprzerwanie za to dołuje sprzedaż komputerów stacjonarnych.

Zostaw odpowiedź