fbpx

Wystartowały Ekomersy 2014 – czy oddałeś już swój głos?

InPost, PayU, Shoplo i Answear.com to jedne z firm, które zdobyły uznanie branży internetowej otrzymując Ekomersa w 2013 roku. Kto w tym roku ma największe szansę na to wyróżnienie?

W tegorocznej edycji nadesłanych zostało blisko 160 zgłoszeń w 9 kategoriach konkursowych.

Spośród nich wybranych zostało ponad 120 firm / rozwiązań, które spełniły wszystkie kryteria formalne konkursu.

Internauci swoje głosy mogą oddać do 21 września – wtedy też ogłoszonych zostanie zostanie 10 najlepszych firm w danej kategorii.

Od początku września (1.09) Internauci mogą głosować na najlepszy ich zdaniem produkt lub usługę w dostępnych kategoriach:

  • Produkt / usługa wspierająca ekspansję międzynarodową e-sklepów;
  • Najlepsza agencja oferująca usługi wdrożeniowe i integracyjne;
  • Najlepszy produkt/usługa wspierająca relacje z klientami;
  • Najlepsza platforma sklepowa;
  • Najlepszy produkt/usługa wspomagająca sprzedaż w internecie;
  • Najlepsze rozwiązanie płatnicze;
  • Najlepszy produkt/usługa wspierająca logistykę e-sklepu;
  • Innowacja roku;
  • Szczególny wkład na rzecz rozwoju rynku e-commerce

Wszystkie nominowane firmy zobaczyć można na stronie ekomersy.pl i dowiedzieć się więcej o prezentowanych rozwiązaniach, realizacjach projektów (case study), wprowadzonych innowacjach oraz dokonaniach kandydatów na przestrzeni ostatniego roku.
Wielką siła konkursu jest także sposób w jaki firmy zabiegają o głosy swoich fanów. Oto jak promują się SMSAPI i i-sklep: https://www.youtube.com/watch?v=bP3REE_dHsQ

Tutaj z kolej ciekawa akcja Ebexo: dlaczegoebexo.pl

Finałowa “10-tka” poddana zostanie rygorystycznej ocenie Rady Ekomersów. W jej skład w tym roku wchodzą finaliści programu Profesjonalista w eHandlu (ehandel.edu.pl) oraz osoby znane z zaangażowania w internetową społeczność.

W skład jurorów wchodzą m.in. przedstawiciele największych sklepów internetowych m.in. Marek Muszak (Komputronik.pl), Jarosław Banacki (Cyfrowe.pl), Wojciech Tomaszewski (Answear.com), Filip Biesek (Oponeo.pl), przedstawiciele mediów branżowych m.in. Artur Kurasiński (AK74), Krzysztof Gontarek (Dziennik Internautów), Arkadiusz Widawski (Online Marketing Polska), blogerzy m.in. Paweł Tkaczyk (paweltkaczyk.com), Michał Górecki (michal-gorecki.pl) przedstawiciele organizacji
branżowych m.in. Włodzimierz Schmidt (IAB Polska) oraz Grzegorz Wójcik (e-Commerce Polska). To oni, dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu, mają ostateczny wpływ na to do kogo trafi w tym roku statuetki.

Tegoroczne wyróżnienia przyznane zostaną najlepszym firmom podczas oficjalnej Gali na
Stadionie Narodowym w Warszawie w trakcie Wieczoru Branżowego po VII Targach eHandlu (22.10.2014), dzień przed I Kongresem eHandlu.

Osoby zainteresowane poznaniem branży i przeżyciem emocji związanych z wręczeniem wyróżnień będą mogły zakupić bilety na stronie konkursu.

Organizatorem konkursu oraz wydarzeń towarzyszących jest Fundacja Polak 2.0, która od kilku lat zaangażowana jest w wspieranie polskiego handlu internetowego. Więcej informacji na temat zasad przyznawania nagród oraz listę ubiegłorocznych laureatów znaleźć można na stronie konkursu – ekomersy.pl

Zostaw odpowiedź