fbpx

Yandex.ru prezentuje nowe biznesy e-commerce: Bringly i Beru

Yandex, czyli w uproszczeniu rosyjski Google nie zwalnia tempa i prezentuje nowe platformy sprzedażowe.

Zgodnie z najnowszym raportem na temat rosyjskiego e-commerce, który ostatnio prezentowaliśmy, Yandex zaprezentował platformę Bringly. Ta pozwala na kupowanie w innych krajach bez konieczności posiadania waluty lub znajomości języków. Według niedawno raportu, który w ubiegłym miesiącu cytowaliśmy blisko połowa Rosjan kupuje w zagranicznych sklepach, a około 1/5 kupuje tylko w za granicą, zupełnie ignorując lokalny rynek e-commerce.

Wydaje się więc, że Bringly, który będzie pośredniczył w zakupach Rosjan w krajach takich jak Niemcy, Turcja czy Wielka Brytania jest strzałem w dziesiątkę, jeśli chodzi o potrzeby rosyjskich konsumentów i może być zabójczy, jeśli chodzi o rodzimy rynek e-sklepów. Już na początek portal zaoferuje aż 4 miliony produktów najpopularniejszych marek z całej Europy.

Z kolei druga nowość od Yandexa, czyli Beru to marketplace skierowany wyłącznie na rynek rosyjski. Beru ma ambicje bycia rosyjskim Amazonem, a może raczej Aliexpressem, biorąc pod uwagę upodobania rosyjskiego klienta. Już teraz skupia ponad 1000 sprzedawców oferujących produkty w 600 kategoriach, wliczając w to spożywkę i farmację.

Zostaw odpowiedź