Nuruly Media przedstawiło zestawienie najczęściej oglądanych reklam w październiku na YouTube. Zestawienie świetnie pokazuje, że reklama stała się sztuką komentarzu do rzeczywistości – szczególnie tej medialnej.
Najczęściej oglądana reklama to “Unlock the 007” od Coca-coli, która zachęcała podróżnych do zdobycia wejściówek na najnowszy film z Jamesem Bondem. Pomysł świetny, pytanie czy mamy do czynienia z faktycznie przypadkowymi podróżnymi?
Czwartą najczęściej oglądaną reklamą był skrót Red Bulla ze skoku Felixa Baumgartnera.
Z kolei najnudniejszą jest bez dwóch zdań reklama Samsunga promująca nowego Galaxy Note – trudno powiedzieć co przykuło tak dużą widownie do ekranów
Jeśli chodzi o wykonanie bez dwóch zdań wygrywa druga w rankingu GoPro – Hero3, promująca nową mobilną kamerę do rejestrowania obrazu w skrajnych warunkach.
Pełne zestawienie
http://mashable.com/2012/11/02/youtube-ads-october-2/