fbpx

YouTube Trends styczeń 2014 – który producent aut robi najlepszy kanał?

#YouTube Trends to nowe badanie od Sotrender, znanego z cyklicznych raportów #FanpageTrends. Tym razem jako jedyni w Polsce pracownicy Sotrendera postanowili przeprowadzić kompleksowe badanie rosnącego w siłę medium video.

Korzystając z dostępności raportu, pokażemy jak w polskim YouTube radzą sobie producenci aut.

 

Na wstępie trzeba zauważyć, że polska branża motoryzacyjna w kwestii social media jest w głębokim lesie. Trudno inaczej nazwać wyniki lidera zestawienia, SKODY Polska, której całkowita liczba subskrybentów wyniosła w momencie przeprowadzania badania całe 1614 osób.

 

 

O wynik powyżej 1000 subskrybentów powalczył poza SKODĄ Polska tylko FordPolska (1174), zaś trzecie Audi Polska już nie zdołało przekroczyć tej magicznej bariery (821).

 

Dużo lepiej wygląda kwestia samych odsłon – tutaj ponownie bryluje SKODA Polska z wynikiem 7.6 miliona odsłon – to już porządny wynik, godny dużej marki, największej w Polsce. Co zaskakujące, drugi jest MercedesBenzPL z wynikiem o połowę gorszym – 3.6 miliona odsłon. Trzecie i czwarte miejsce to FordPolska i Peugeout Polska z wynikami 3.2 oraz 3 miliony odsłon.

 

 

Podobnie ma się sprawa z ilością komentarzy w ramach prowadzonych profilów – lider, czyli SKODA Polska, niewiele ustępuje MercedesBenzPL i trochę znaczniej FordPolska.

 

 

Najpopularniejszym video w styczniu była reklama z podkładem muzycznym Boba Dylana „Knocking on the heaven door” w wykonaniu Guns’n’roses.

 

Numer dwa to zdecydowanie najlepszy klip w wykonaniu Volkswagena i Fox(terriera).

http://www.youtube.com/watch?v=Fmb5kbDvk-A

 

 

Trzecie video miesiąca to dość bezpłciowa reklama Renault Megane

 

 

 

Pełny raport dostępny tutaj

http://www.sotrender.com/uploads/files/9cdccd833167d1c128b1879bd08473d16aceff9c.pdf

Zostaw odpowiedź