fbpx

Zalando.pl – znak nowych czasów

Od kilku tygodni polski e-commerce wzbogacił się o nowego międzynarodowego gracza – Zalando. Gigant, który obecny jest w kilkunastu krajach zdecydował się wejść do Polski i pokazuje jak sprzedawać obuwie w internecie.

e-sklep przyszłości?

Sklep internetowy przyszłości to podmiot, który poza dopracowaną użytecznością nie zdobywa swojej pozycji niskimi cenami i przecenami lecz wygodą konsumenta.

Bogaty asortyment, markowe produkty i… przede wszystkim wygoda zakupów online, czyli to co definiuje sklep przyszłości, który odchodzi od walki na niskie ceny, prowadzającej do redukcji marży.

Co pochwalimy?

  • Zrozumienie biznesu obuwniczego i odzieżowego – darmowa dostawa i zwrot – ciągle największe bariery dla e-kupujących.

  • 30 dniowe prawo zwrotu – 20 dni więcej niż wymaga prawo.

  • Bezpłatna infolinia z numerem umieszczonym w nagłówku strony.

Jakie rokowania?

Póki co widzimy wzrost zainteresowania (przynajmniej na poniższym wykresie z Google trends), które powoli zbliża się do poziomu gruper.pl. Co ciekawe, wg Alexa.com, zalando.pl przewyższył już gruper.pl pod względem dziennego zasięgu wśród internautów.

zalando-trends

Zostaw odpowiedź