Zalando uruchamia sprzedaż kosmetyków

Zalando nie zatrzymuje się w rozwoju i otwiera na nowych klientów. Na początek w Niemczech.

Zapowiedź wprowadzenia nowego działu w sklepie pojawiła się na stronach Zalando już jesienią. Przez kilka intensywnych miesięcy Niemcy przygotowywali debiut na swoim rodzimym rynku. Nowy dział „beauty” to: kosmetyki do ciała i włosów, akcesoria oraz inne „upiększacze” znane z drogerii. Co więcej Zalando wchodzi w offline – otworzy pierwszy koncepcyjny sklep (Beauty Concept Store) z kosmetykami w Berlinie.

Póki co nie wiadomo, czy Zalando uruchomi sprzedaż w kolejnych krajach. Jeśli jednak przyjmiemy, że nowy dział sklepu będzie torował sobie drogę tak jak czyniło to całe Zalando to można przyjąć, że niebawem kosmetyki będą mogły kupować także polskie klientki. Wśród najważniejszych producentów, jakich zaprezentowało Zalando jest L’Oreal Paris oraz Maybelline, które wprowadziły do oferty Niemców ponad 120 marek uznanych w Europie i na świecie kosmetyków.

Aktualna oferta Zalando Beauty to już ponad 4000 produktów dla kobiet. Ale to nie koniec, dział dedykowany dla mężczyzn otworzy się już niebawem, bo na jesieni, a najpóźniej zimą tego roku.

Zalando, największy europejski internetowy sprzedawca mody zamknął ubiegły rok mocnym, bo 25 procentowym wzrostem obrotów. Sukces Zalando trwa nieprzerwanie od kilku lat i nic nie zapowiada, że szybko się skończy. Niemcy od dawna z sukcesami rozszerzają swoją działalność na kolejne kraje Europy i notują tam nie tylko wzrost obrotów, ale także pierwsze zyski. Obroty Zalando za ostatni rok pokryły znaczącą część polskiego handlu internetowego, ponieważ wyniosły blisko 4.5 miliarda euro. Tym samym wzrost obrotów wyniósł dokładnie 23.4 procenta, co pod względem dynamiki jest nawet lepszymi wynikiem, niż równe 23 procenty w roku 2016.

Zostaw odpowiedź