fbpx

Zanox Expert Day 2012 pod znakiem retargetingu

Spotkanie specjalistów marketingu internetowego, organizowane przez zanox przyciągnęło w tym roku ponad 100 osób. Expert Day 2012 poświęcony był retargetingowi i przyszłości reklamy w sieci.

Wśród zaproszonych panelistów byli przedstawiciele: Onet.pl, Evolution Media Net, Gruper.pl, iBILLBOARD, Koupona GmbH, Media Contacts, MediaMinded.com, myThings, Rocket Internet Poland, STORE GmbH i Xenture AS.

-zanox

Uczestnicy pierwszego panelu dyskusyjnego. Od lewej: Marc Majewski (advanced STORE), Jakub Kowalski (Gruper), Tanja Sanders (myThings), Hendrik Seifert (KUPONA), Maciej Musioł (Evolution Media Net), Tomasz Karolak (zanox).
Tegoroczny zanox Expert Day 2012 odbył się w industrialnych wnętrzach warszawskiego Skweru – Filii Centrum Artystycznego Fabryki Trzciny. Wśród gości znaleźli się m.in. reprezentanci reklamodawców, wydawców i agencji, którzy uczestniczyli w panelach dotyczących retargetingu i przyszłości reklamy internetowej.

zanox

Goście zanox Expert Day 2012

Konferencja rozpoczęła się od dyskusji na temat coraz popularniejszego retargetingu. Oprócz praktycznych informacji dotyczących tej nowej formy dotarcia do klienta prelegenci wyjaśnili, jak taki rodzaj kampanii sprawdza się w sieciach afiliacyjnych. Szeroko dyskutowane były różnice w ofercie oraz technologii retargetowania poszczególnych wydawców. Omówiono różne techniki, takie jak retargetowanie strony docelowej, dynamiczne retargetowanie produktowe (Koupona GmbH) oraz wykorzystanie profilowania spoza dziedziny retargetowanego serwisu (myThings).

zanox

Drugi panel dyskusyjny. Uczestnicy, od lewej: Krzysztof Dumbal (Media Contacts), Rafał Marek (Onet), Tomasz Danis (Rocket Internet), Trond A. Frost (Xenture), Marta Lech-Maciejewska (iBILLBOARD), Tim Roemer (MediaMinded), Frederic Saigne (zanox)

Druga część zanox Expert Day 2012 koncentrowała się wokół przyszłości marketingu internetowego. Dużo uwagi poświęcono potencjałowi reklamowemu kanału mobilnego oraz możliwości wykorzystania marketingu efektywnościowego w urządzeniach przenośnych. Wydawcy dyskutowali również o malejącej skuteczności tradycyjnych formatów bannerowych przy rozliczaniu transakcji generowanych z kliknięć (post-click) oraz rosnącym znaczeniu kampanii reklamowych prowadzonych w rozliczeniu za sprzedaż. Bardzo gorącym tematem były platformy Real Time Biddingowe w aspekcie prowadzenia działań marketingu efektywnościowego.

zanox

Networking.

zanox Expert Day 2012 zakończył się w późnych godzinach wieczornych. Po części oficjalnej rozpoczął się networking przy pysznej kolacji. Następny zanox Expert Day już za rok.

Zostaw odpowiedź