fbpx

Zmiany w polskim AdWords: pora przewietrzyć reklamy

Polski zespół AdWords bierze się ostro za jakość reklam. Nie ma wątpliwości, że ma to ścisły związek z nadchodzącym szczytem sezonu w polskim e-handlu.

Przede wszystkim, warto na bieżąco weryfikować informacje, które podajemy w swoich reklamach w systemie AdWords. Koniec z wyssanymi z palca informacjami o rabatach, cenach lub produktach które nie mają potwierdzenia w faktach na stronie.

Ponadto, reklama powinna odsyłać najlepiej bezpośrednio do landing page’u, na którym użytkownik będzie mógł skorzystać z oferty, którą w AdWords promujemy. W ostateczności, Google wymaga, aby wezwanie do działania zawarte w reklamie AdWords było dostępne dla użytkownika nie dalej niż o dwa kliknięcia.

Istotne jest także podawanie cen z wliczonym podatkiem VAT. Google zwraca uwagę na używanie sformułowań poprawnych gramatycznie i językowo. Zaś treść powinna być logiczna (to ciekawe, że nawet tutaj Google musi zaznaczyć swoje wymagania).

I na koniec ciekawostka: nie dozwolone jest używanie zwrotu “kliknij tutaj” lub “kliknij przycisk +1”.

Więcej szczegółów i przykładów tutaj:

http://support.google.com/adwordspolicy/bin/answer.py?hl=pl&answer=1331529
http://support.google.com/adwordspolicy/bin/answer.py?hl=pl&answer=176098

1 komentarz

  1. Ella 22-10-2012

Zostaw odpowiedź