fbpx

Znak it! rozpoczyna współpracę z mobila.pl

Znak it! (www.znakit.com), platforma do zarządzania płatnym dostępem do treści i usług w Internecie, nawiązał współpracę z kolejnym wydawcą – Wydawnictwem Bauer – właścicielem serwisu mobila.pl. Współpraca obejmuje wdrożenie systemu płatności za dostęp do treści udostępnianych przez mobila.pl.

„Umowa z największym wydawnictwem w Polsce jest dowodem na to, że Wydawnictwo Bauer chce realnie wykorzystać potencjał, jaki wiąże się z mikropłatnościami i alternatywnym sposobem obsługi dostępu do płatnych treści oferowanym przez Znak it!
Wierzę, że nasz model współpracy, który sukcesywnie będziemy wprowadzać w ramach umowy z Wydawnictwem – dostęp do gier, aplikacji, mp3, tapet, motywów , kartek innych produktów mobila.pl może pomóc użytkownikom zdobyć te treści m.in. bez konieczności
wydawania pieniędzy. Będziemy również nagradzać tych spośród internautów, którzy będą chcieli skorzystać ze Znak it! Co warte podkreślenia, rozwiązania Znak it! są korzystne zarówno dla wydawców, reklamodawców – sponsorów zakupu treści, jak i dla internautów” – mówi Grzegorz Gołębiewski, twórca Znak it!
W Znak it! wydawcy mają do wyboru kilka narzędzi monetyzowania swoich usług. W zależności od rodzaju publikowanych materiałów, ich oglądalności oraz profilu czytelników, mogą pobierać opłaty za dostęp czasowy lub jednorazowo – do całej publikacji, jej części lub pojedynczych treści. Znak it! umożliwia również sprzedaż wybranych treści na zasadzie tzw. „fremium” czyli z darmowym wstępem, oraz dobrowolnej lub sugerowanej donacji. „Różnorodność i dopasowanie płatności do profilu odbiorców pozwala na zwiększenie obrotów nawet kilkunastokrotnie” – mówi Gołębiewski.

Także internauci – użytkownicy Znak it! mają wybór. Mogą korzystać z systemu jak z elektronicznego portfela, tzn. wykupić wirtualne kredyty (Znaki), a następnie płacić nimi za dostęp do treści on-line w czasie rzeczywistym, bez wielokrotnego podawania danych personalnych lub bankowych i bez konieczności pamiętania specjalnych kodów PIN lub haseł. Ale mogą też „zarobić” na dostęp do treści w zamian za działanie na rzecz sponsora/reklamodawcy, np.: poprzez obejrzenie reklamy, odpowiedź na ankietę lub podanie adresu e-mail.

„W ten sposób, użytkownik może być za a nawet przeciw płatnym treściom” – dodaje z uśmiechem Gołębiewski. „Nie musisz się nawet rejestrować; dostęp do sponsorowanych treści jest anonimowy.”

Zostaw odpowiedź